sobota 9. prosince 2017

Jak na bambule?

Na vytvoření bambule je potřeba šablonka. V obchodech se dají koupit plastové, ale nejjednodušší je vytvořit si vlastní na míru. Vytvořila jsem si několik rozměrů a ten co se mi líbil nejvíc jsem pak používala na většinu bambulí.


A co dál bude potřeba? Koupila jsem si dvě klubíčka vlny Standard (jedno za 31 Kč) ve vánočních barvách. Připravila jsem si několik velikostí šablonek - na jednu bambuli použijeme dvě. A dál jsou samozřejmě potřeba nůžky a to je vše :)


Dva kroužky šablonek začneme obmotávat vlnou. U malých kroužků je nutné si vždy odstřihnout kus vlny, protože ani malé klubíčko neprojde středem šablony. Nejdříve jsem tedy obmotávala dvojitě, pak jsem používala i několik nastříhaných provázků vlny najednou, hodně to šetří čas :) Vlnu jde samozřejmě namíchat tak, aby byla bambule vzorovaná nebo dokonce pruhovaná. Záleží na vaší fantazii.


Když už středem nic neprojde a jsme spokojeni s vrstvou vlny, protáhneme malé nůžky mezi šablonami a začneme vlnu po obvodu stříhat.


Když skončíme se stříháním, ukáže se šablona. Nastříhanou vlnu svážeme provázkem mezi šablonami - to proto tam jsou dvě :)


Na závěr je potřeba bambuli zarovnat.


Tadá! A bambule je na světě. Nechávala jsem u bambulí delší provázky, lze je využít na svázání dárkového sáčku nebo na připevnění ke stužce.



Žádné komentáře:

Okomentovat