sobota 9. prosince 2017

Vánoční inspirace: Balení dárků

Loni jsem vsadila na bambule. Líbila se mi představa, že po rozbalení dárku zbyde obdarovanému na památku bambule.  K balení dárků jsem zvolila jednobarevné papíry: Červený, zelený a přírodní hnědý s jemnými proužky. Dárky jsem převázala sisálovým provázkem, nebo barevnou vlnou.




V poslední době jsou všude k dostání poměrně přeplácané vánoční papíry s pestrobarevnými velkými obrázky. Proto mě potěšil tmavě růžový papír s drobným vzorem:


Velká bambule na malém dárku. Přišlo mi to srandovní. Dárek pro maminku se nemůže obejít bez visačky se srdíčkem :)


Další ukázka visačky na dárek: Pruhovaný barevný papír společně pěkně zafungoval :)



U hnědého přírodního papíru se vyplatí nějaký ten barevný detail. Tady jsem použila kombinaci zelené vlny a červené bambule.


Jak vyrobit bambuli najdete v dalším článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat