neděle 16. prosince 2018

Nápady na balení dárků


Jak úplně jednoduše ale efektně zabalit dárky a ještě k tomu ekologicky znovu využít hnědý papír, ve kterém přišlo zboží z e-shopu? Tak se na to podíváme...

Jako základ jsem použila jednobarevný zelený nebo červený papír, sysál nebo jiný provázek a hnědý balící papír. Aby to nebylo zas tak úplně prosté zavzpomínala jsem na základní školu a vystřihování vloček, nastříhala jsem různé vzory a po chvilce zkoušení jsem začala dostávat docela pěkné výsledky.


Vzpomínka na první třídu? :)




Aby byly dárky pestřejší, vystříhala jsem různobarevné vločky a nebo třeba srdíčka:






Hezky se také dají využít různé ozdobné vánoční lepící pásky, které jsou k dostání už skoro všude.




Tady jsem si poskládala silnější obálku z barevné čtvrtky a zavírání obálky vyřešila ozdobnou lepící páskou. No a bez mašličky by to nebyl dárek, přece :)




Většinou se mi na balící papír nechce psát jména obdarovávaných, aby bylo možné papír využít znovu. Navíc mi jmenovka přijde jako milá záležitost. Když je čas, tak nějaké vyrobím - pokud si na ně tedy vzpomenu dřív než den před štědrým dnem... Jednou se mi podařilo vyrobit si je už na podzim, namalovala jsem je vodovkami, které mi doma zbyly ze základky. Nechtělo se mi věřit, co s těmi barvami, které byly ve škole tak otravné, jde namalovat.


Dárek s takovou jmenovkou pak vypadá ještě o něco líp :)



Žádné komentáře:

Okomentovat